De kracht van upselling en cross-selling van producten in je eigen webwinkel

Upselling en cross-selling kunnen er binnen je eigen webwinkel voor zorgen dat de omzet zal stijgen. Veel mensen die een eigen webwinkel starten kiezen er dan ook voor om hier gebruik van te maken. Aan de andere kant is het een relatief ingewikkelde techniek, die daarom ook behoorlijk wat kosten met ... Volledig artikel »

Een eigen webwinkel, de administratie en de boekhouding bijhouden. Waarom moet dit eigenlijk?

Je eigen webwinkel net gestart en vermoedelijk ben je de afgelopen weken al tegen een aantal zaken aangelopen die je meer tijd hebben gekost, dan je in eerste instantie had ingeschat. Het starten van een webwinkel is Ă©Ă©n, het beheer en de organisatie rondom een eigen webwinkel is het vervolg om uiteindelijk ... Volledig artikel »

Waarom video, films en afbeeldingen in je eigen webwinkel?

Video, films en afbeeldingen zien we steeds vaker opduiken in webwinkels. Mensen die hun eigen webwinkel starten dienen er daarom over na te denken of dit ook in hun geval een goed idee is. Dit is namelijk niet altijd zomaar het geval, waardoor het van belang is om daar wat tijd aan te besteden. Zoals ... Volledig artikel »

De kracht en het succes van het hebben van een MULTI-webshop

Een multishop is om verschillende redenen ontzettend interessant voor iedereen die gebruik wil maken van de mogelijkheden op het internet. Op die manier kun je namelijk heel eenvoudig profiteren van het bezit van meerdere webwinkels, zonder dat je hier een hoop omkijken naar hebt of lang mee bezig dient ... Volledig artikel »

Wat is de toegevoegde waarde van klantbeoordelingen op een webwinkel?

Webwinkelervaringen kunnen van grote toegevoegde waarde zijn voor een webwinkel. Dit komt onder andere door het feit dat een klantbeoordeling over het algemeen wordt gezien als authentieke informatie over de webwinkel. De beleving van een klant is daarmee iets waar nieuwe klanten graag naar kijken wanneer ... Volledig artikel »

De kracht van goede content in een webwinkel

Het doel van een eigen webwinkel is natuurlijk dat je producten gaat verkopen. Uit onderzoek van de Universiteit Twente is gebleken dat door het toepassen van contentmarketing en webshopoptimalisatie je de verkoopcijfers kan verdubbelen. Een eigen webwinkel heeft natuurlijk als voordeel dat je 24 uur ... Volledig artikel »

Wat is dropshippen of dropshipping?

Je wilt een eigen webwinkel starten maar je loopt continu aan tegen een chronisch tijdgebrek, je zoekt naar een oplossing en je komt uiteindelijk, via tip van eigenwebwinkelstarten.nl, uit op de term dropshippen. Maar wat is dropshippen eigenlijk? In de huidige webwinkelmarkt stijgt de populariteit ... Volledig artikel »

Webshop fulfilment

Binnen de webshopbranche is webshop fullfilment opkomend waar voor de webwinkelier het nodige is te renderen ofwel een hogere efficienty gehaald kan worden. Maar wat is webshop fulfilment eigenlijk? Op het moment je een eigen webwinkel gaat beginnen komen hierbij erg veel (nieuwe) zaken kijken, werkzaamheden ... Volledig artikel »

Essentiele succesfactoren voor een webwinkel

Een eigen webwinkel begin je natuurlijk niet zomaar, je wilt succes hebben door veel en goed te verkopen. Natuurlijk gaat dit niet zomaar. Je moet aan verschillende aspecten tegelijkertijd gaan werken om een een succesvolle eigen webwinkel te krijgen en beheren. De aspecten waar je op moet letten ... Volledig artikel »

Affiliate-marketing

Het starten van een eigen webwinkel of webshop begon bij het eerste idee. De eerste stappen zijn dan ook gezet en je hebt webwinkel gereed en operationeel draaiend, een paar verkopen zijn sinds de lancering enige maanden geleden door je eigen webwinkel gerealiseerd. Maar welke stappen moet verder zetten ... Volledig artikel »

Geautomatiseerd Duizenden Extra Gerichte Volgers Op Jouw Twitter Account?

Eerder schreven wij al een artikel over de toegevoegde waarde van Social Media voor iedereen die een eigen webwinkel heeft. Twitter en Facebook zijn voor de webwinkelondernemer uiteindelijk uitstekende media om nieuwe klanten te krijgen. Juist, maar hoe krijg je nou meer volgers op Twitter? De inzet ... Volledig artikel »

De voordelen en nadelen van affiliatemarketing voor een webwinkelier

Affiliate marketing biedt een hoop voordelen voor een ieder die een eigen webwinkel wil starten. Dit komt door het feit dat affiliate marketing op een totaal andere manier werkt dan dat we tot nu toe gewend zijn van conventionele marketingkanalen. Zo is het niet langer nodig om met een eigen webwinkel ... Volledig artikel »

De toegevoegde waarde van socialmedia voor een webwinkelier

Social media zijn van grote toegevoegde waarde voor iedereen die een webwinkel heeft. Zo zijn bijvoorbeeld Twitter en Facebook uitstekende media om als webwinkel een sociaal gezicht te krijgen en tegelijkertijd heel direct in contact te staan met klanten. Hierbij is vooral Facebook geschikt als medium ... Volledig artikel »

Ervaringen en reviews Shoppagina

Gebruiksvriendelijkheid Prijs/kwaliteit Support/Service Stabiliteit software Totaal beoordeling Shoppagina.nl is een relatief nieuwe speler in de Nederlandse webwinkelsoftware markt en heeft het afgelopen jaar een enorme groei in klanten en webwinkels meegemaakt. De enorme groei heeft mede te maken met ... Volledig artikel »
Een online concept van Trademedia.nl · Designed by eigenwebwinkelstarten.nl · Aanbevolen webshop Zwembrilopsterkte.nl