De kracht van upselling en cross-selling van producten in je eigen webwinkel

Upselling en cross-selling kunnen er binnen je eigen webwinkel voor zorgen dat de omzet zal stijgen. Veel mensen die een eigen webwinkel starten kiezen er dan ook voor om hier gebruik van te maken. Aan de andere kant is het een relatief ingewikkelde techniek, die daarom ook behoorlijk wat kosten met ... Volledig artikel »

De kracht van goede content in een webwinkel

Het doel van een eigen webwinkel is natuurlijk dat je producten gaat verkopen. Uit onderzoek van de Universiteit Twente is gebleken dat door het toepassen van contentmarketing en webshopoptimalisatie je de verkoopcijfers kan verdubbelen. Een eigen webwinkel heeft natuurlijk als voordeel dat je 24 uur ... Volledig artikel »

Affiliate-marketing

Het starten van een eigen webwinkel of webshop begon bij het eerste idee. De eerste stappen zijn dan ook gezet en je hebt webwinkel gereed en operationeel draaiend, een paar verkopen zijn sinds de lancering enige maanden geleden door je eigen webwinkel gerealiseerd. Maar welke stappen moet verder zetten ... Volledig artikel »

De voordelen en nadelen van affiliatemarketing voor een webwinkelier

Affiliate marketing biedt een hoop voordelen voor een ieder die een eigen webwinkel wil starten. Dit komt door het feit dat affiliate marketing op een totaal andere manier werkt dan dat we tot nu toe gewend zijn van conventionele marketingkanalen. Zo is het niet langer nodig om met een eigen webwinkel ... Volledig artikel »
Een online concept van Trademedia.nl · Designed by eigenwebwinkelstarten.nl · Aanbevolen webshop Zwembrilopsterkte.nl